Dagens Outfit - Sexyback

image9

Gud i morse vaknade jag med världens katastrof frisyr, ingenting gick att göra för att ordna upp barret!
Jag gick in på veckorevyn och läste hårtips, puh där kom min räddning, att sätta en scaves i håret...räddar vilket katastrofhår som helst :) Jättebra tips!
Självklart ville jag sätta min egen prägel på det hela och valde en hemstickad halsduk att vira några varv...perfekt! Lite turbanaktigt, men snyggt!
På överkroppen bär jag en härlig, puderrosa, sidenblus från laredoute ( Några år gamal, men ganska cute fortfarande), under har jag ett svart linne från H&M, där har dom en billig och bra bas.
På underkroppen har jag en bomullskjol med härlig vidd, fick den i födelsedagspresent av min mamma.
För att förhöja den "etniska" känslan valde jag en virkad påsväska i hampa.
Och sist men inte minst: Skorna i guldfärgad satin, med kinesiskt mönster. HELT OK!
Nej nu måste jag rusa...Vi hörs senare PUSS o KJAM / Sexyback

Kommentarer
Postat av: Sad girl

Alltså skratta inte nu men jag mår så himla dåligt över detta..det är så himla oglamoröst att göra "nummer 2". Speciellt när man är hos typ sin kille och han kan höra eller känna lukt. Det är jättejobbigt för mig som har så himla snabb ämnesomsättning så jag måste göra nummer 2 typ flera gånger om dagen. Jag känner mig jätteoglamorös och typ "manlig" om ni fattar, fast jag är jättetjejig både i min personlighet och mitt utseende. Alltså det känns så fel att jag ska ha den här "funktionen", det känns inte som "jag".
Är det någon som vet något piller eller så som gör att man måste gå mindre ofta, helst inte mer än 2 ggr i veckan och som man inte blir tjock av? /Ledsen

2007-12-06 @ 17:18:03
Postat av: Sad girl

PS. Jag kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt

2007-12-06 @ 17:19:56
Postat av: gayman

varför vill du ha ett pille man inte blir tjock av om du nu kan äta hur mycket som helst?:P

2007-12-07 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0