Firmafesten..

Firmafesten var göööööörmysig! :) Det är ju mest äldre människor som jobbar på darlings jobb så det fanns inte så många för mig att umgås med om man säger så..
Men ändå så var det kul. Det var jeeeetekul att få höra vad darlings arbetskamrater har att säga om honom och sådär. Dom tycker bra om honom så de där extra tusenlapparna i månaden är kanske inte långt borta nu och därför heller inte dessa extra skor jag kan köpa!! :P

Hihi, jag tog upp det med darling igår om inte jag kunde få lite skopengar.. som månadspeng ungefär, hihi, men han verkade tycka att de pengarna skulle gå till andra, helt onödiga saker som hyra och mat till exmepl ); );

Lägger upp strax upp en bild på gårdagens (eller gårkvällens :P) outfit.

Love Ya / Starlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0