Firmafestoutfit - Starlight


Jag bestämde mig slutligen för den lite gulligare looken. Hihi, om de bara visste :P
Men eftersom det ösregnade så kunde jag inte ha klänningen jag tänkt, för jag var tvungen att ha en varmare jacka och då skulle det se konstigt ut.
ÅHHHH, hatar man inte när sånt händer?
Inte heller kunde jag ha de nya skorna, för det visade sig att de var för små );;;;
Jag brukar inte bry mig om det är för smått annars, men de gjorde verkligen aaasont :/

En trevlig grej var att jag kom på att jag kunde ha hatten!!
Det hade jag aldrig kommit på om det inte hade regnat :) så liiiite tur hade man väl iallafall?

2

Här hade jag annu inte sminkat mig färdigt, men kameran tillhör egentligen darling så jag kan inte ta hur många kort som helst.

Armbandet är köpt på en julmarknad i malmö för många år sen, hatten är specialbeställd från en hattaffär i lidköping.

 - TIPS! om du vet hur du vill ha din hatt så hjälper de flesta hattaffärer till att utforma den om man inte är så bra på att skissa själv :) men kolla runt lite för det skiljer i pris TIPS! -

Väskan är från London (köpte den på vår skolresa, aaaaaaaah vad jag längtar tillbax!!!!) och klänningen är lånad :O

Jag hade även på mig en röd kofta från vero moda.

Jag gillar denna outfit, den är väldigt enkel, perfekt när man inte vill sticka ut för mycket men ändå visa sin personliga stil :)

Love Ya / Starlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0