Idag..

Jag dricker inte särskilt mycket alkohol, men igår tog jag ett glas skumpa - man kan ju inte låta bli, det är ju SÅÅÅ lyxigt och glammigt!! :)

Darling däremot drack en del och han mår dåligt idag, så imorse ville jag vara lite gullig och göra frukost på sängen :)
Det blev uppskattat, det är så kul att göra saker för andra människor så att de blir glada och tycker om en ännu mer!!!

Vi har bara slappat idag.. Eftersom darling är bakis så tar jag det som en anledning att också ligga och moffa chips i sägen och kolla på film. MUMS!!!!

Så jag tänkte bespara er ett dagens outfitinlägg eftersom jag gått i myskläder hela dagen - hihi, inte så sexigt kanske!!! :P

I morron så ska jag SHOPPA!!! yes KUL! Jag ska försöka sköta min julklappsshopping i morgon men jag vet ju hur det blir... jag hittar alltid grejer till mig själv :O men man kanske kan få köpa lite julklappar till sig själv också? Om man vintageshoppar så behöver det inte bli så dyrt ju? OOOH, elaka mig :P watch out - here I come!

Love Ya / Starlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0