Imorgon...

Sitter funderar vad jag ska ha på mig i morgon....hallå jag ska på en jobb intervju och jag vet inte riktigt vilken stil jag ska gå på....Jag vill verkligen ha det här jobbet :)

Jag tänker mig lite stilfullt men inte FÖR dressat liksom, det jobbiga är att jag ska sitta barnvakt DIREKT efter och kommer inte ha tid att byta om...tänk att livet alltid är fyllt av vägskäl...

Ska försöka hinna med lite julklappsshopping imorgon också. Såg världens cuteaste handskar på Åhléns...vore kanske något till mamma. (Hoppas du inte läser det här ;))

Nä det blir nog en ride i garderoben innan läggdax... Puss //Sexyback

Kommentarer
Postat av: fashionboy

Men gud, va är detta för sötingar;) låter toppen det ni skrivit, nu har ni fått eran första beundrare*tihi* hoppas du hittade nått till firmafesten puss&kram

2007-12-04 @ 20:27:50
Postat av: anna

tack !
Va gullig du är!
lycka till på intervjun imorgon!
kram

2007-12-04 @ 22:48:27
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0