Konsert :)

image3

Hallå ska på en kompis konsert ikväll och har toksvårt att komponera något...funderar på mina nya lila jeans...men jag köpte också en ny svart klänning idag, verkligen uuuurläcker....hm..får fundera vidare...
 
image2

Nu har jag valt ut kläder till kvällens konsert...Känns kanske lite tråkigt med svart, men man har väl hört uttrycket "less is more" efter att jag lagt till de lila lackpumpsen (VINTAGE FYND!!! ME LIKE!) och de söta små hårspännena kan jag bara säga, perfekt.

Kommentarer
Postat av: Nicki

OMG vad kreativt!!!! Jag bara älskar hårspännena, typ lite oskyldigt lolita sexigt och samtidigt coolt. ÅHH blir galen, måste köpa massa julklappar fast det är en massa saker jag typ behöver själv, som en så himla läcker jacka på Mrs H websidan, om du går in och kollar är det den som ligger ölverst på sidan. Och en rosa juicy-agenda med guldpenna. Åhh...

Ha det bäst tjejen, p& k från Nicole

2007-12-06 @ 16:34:15
Postat av: NickiWicked

Hihi! ÖLverst ska det ju inte stå utan överst!! Är nog helgen som hägrar :p
Men jag får inte dricka öl för det är såå mkt kolhydrater. Det blir vodka och vatten för mig :(
Ringer dig imorgon!

2007-12-06 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0