SnArT hElG!!!

Åh Imorgon är det Fredag och utgång....kan knappast vänta!
Ja och mina kompisar Jessica och Anne-Sophie ska gå till Stadt och shakea loss :D
Riktigt härlig, har inte varit ute på flera helger, allt för mycket pluggande på senaste tiden :P

Hihi nu kom ja och tänka på e uuuurpinig grej som hände när jag och Soffiz var på Köket.
Vi satt och spanade när en riktig läckerbit kom fram. Han hade toksnygg stil och mitt hjärta slog volter...Ja i allafall så frågade han mig och Soffiz om vi hade en telefon för han hade tappatsin plånbok och behövde ringa sin polare, men så hörde vi fel och jag började rabbla upp mitt mobbenr, för jag trodde att han bad om våra nummer...han såg väldigt frågande ut (med all rätt) och jag blev högröd, verkligen jätte röd, i ansiktet...vi lämnade stället ganska tidigt den kvällen....haha men i morgon skall sådana pinsamheter undvikas, men man vet aldrig när charlies änglar är i farten ;) vi är räääät crazy :D

....Bye Bye - Sexyback


Kommentarer
Postat av: gayman

lite dåligt med nya inlägg här nu:P ni kanske är bakisbåda två efter helgens bravader:) puss puss

2007-12-09 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0